СНПЧ А7 Ростов-на-Дону, обзоры принтеров и МФУ

Baseina nodarbības ir lieliska atpūta un formas uzturēšanas iespēja. Paaugstināts vai pazemināts asinspiediens, varikoze, grūtniecība vai liekais svars, ar to visu var nodarboties ar ūdens aerobiku! Ūdenim piemīt unikālas nomierinošās spējas, kas palīdz pārvarēt intensīvo slodzi bez kaitējuma Jūsu ķermenim.


Lielu popularitāti mūsu kompleksā ir izpelnījusies ūdens aerobika. Ūdens aerobikas nodarbibas ir veselīgas jauniem, sportiskiem, senioriem un tiem, kam ir problēmas ar veselību, vīriešiem un sievietem, grūtniecēm un tiem, kas vēlas atgūt slaidumu, kā arī tiem, kas vēlas atgūties pēc traumām.

Speciālisti uzskata, kā ūdens aerobikas nodarbības norūda ķermeni, uzlabo vingrumu, izstaipa muskuļus un sadedzina liekās kalorijas. Ūdens aerobikā Jūs nekad nevarēsiet sevi traumēt. Treniņu idealais ūdens dziļums ir no 1,6 -2 metriem (cilvēki, kuri neprot peldēt vai tiem ir liekasi svars var trenēties arī seklākā vietā, stāvot uz baseina grīdas). Mēs saņemam pozitīvas atsauksmes no cilvēkiem jau pēc viņu pirmajiem treniņiem! Ūdens aerobika plaši tiek izmantota fitnesa sistēmā un šis treniņu veids ir pieiejams jebkuram!

Programmu metodika ir domāta jebkurai treniņu pakāpei, kā arī tiem, kuri nemaz neprot peldēt. Ūdens pretestība kustības laikā 12 reizes parsniedz gaisa pretesību kustības laikā. Līdz ar to ūdens aerobikas nodarbības ir 7 līdz 14 reizes efektīvākās par parastajam aerobikas nodarbībām. Fiziskās nodarbības ūdenī pozitīvi iedarbojas uz ķermeni - pazeminās arterialais spiediens, tiek normalizēta nervu sistēmas darbība, tās darbību ātrums, norūdās ķermenis un veidojas pareizā stāja, harmoniski attīstās daudzas muskuļu grupas, jo ūdens aerobikas nodarbībās tiek nodarbināti 90% muskuļu.

 

Copyright 2016 | by ERA LOGI 

Designed by http://gercev.eu