Infrasarkanā pirts sastāv no koka kabīnes, kuras iekšpusē atrodas infrsarkanie izstarotāji. Šie izstarotāji pilda sildelementu lomu un ir izgatavoti no speciālās keramikas. Viens seans tādā pirtī ilgst apmēram 30 minūtes, turklāt temperatūra nepāsniedz 500°C - 600°C, bet mitrums paliek dabisks.


Infrasakanā pirtij ir liela ietekme uz atveseļošanu, it īpaši pie gremošanas sistēmas traucējumiem, sirds un asinsvadu traucējumiem, kā arī pie nervu sistēmas traucējumiem. Ļoti rekomendējams pie saaukstēšanās un citām slimībām. Viena seansa laikā var zaudēt līdz vienam kilogramam svara! No traudicionālām pirtīm un saunām infrasarkanā pirts atšķiras ar to, ka šeit tiek sildīts tieši ķermenis, nevis gaiss visapkārt.

Kosmētiskie efekti

Rētas, pat koloīdās, paliek maigākas, bet reizēm pat pazūd. Samazinās ādas nepatīkamās smakas. Ārstējas ekzēmas un pēc neapstiprinātiem datiem arī psoriāzi, samazinās arī celulīts.

Imunitāte

Nostabilizējas imunitātes darbība, paaugstinās kopējā organisma pretestība nelabvēlīgiem apkartējiem apstākļiem, nostabilizējas vielmaiņa, mazinās anēmija, uzlabojas šūnu darbība. Infrasarkano staru iedarbībā kompensējas UV staru nelabvēlīgā ietekme, tas ir viens no ietekmīgakajiem antidotiem pret saules apdegumiem.

Sportisitem

Savu labo īpašību dēļ infrasarkanās pirtis ir neatņemamā sastāvdaļa sportistu sagatavošanā. Ar tās palīdzību uzlabojas asins cirkulācija, līdz ar ko vairāk asiņu pienāk muskuļos. Ātrā asins pienakšana palīdz "izspiest" no audiem šlakvielas, līdz ar ko palīdz ātri samazināt svaru. Viens seans palīdz sadedzināt no 900 līdz 2400 kkal, ko var salīdzināt ar 10-15 km garā ceļa noskriešanu. Seans infrasarkanajā pirtī palīdz izvadīt no muskuļiem pienskābi, kas sakrājas pēc treniņiem.

Celulīts

Celulīts sastāv no ūdens, taukiem un šlakvielām. Celulīts nogulsnējas zemādas slānī, kas noved pie acīmredzamām problēmam. Infrasarkano staru siltums mazina celulītu, kas tiek izvadīts sviedru veidā.

Rekomendācijas:

- Karstā duša var palīdzēt palielināt sviedru daudzumu.

- Optimālo rezultātu sasniegšanai atturieties no maltītes uzreiz pēc saunas.

- Ļoti svarīgi ir dzert ūdeni seansa laikā un pēc tā.

- Neizmantojiet ķermeņa losjonus pirms saunas.

- Izmantojiet vismaz 2-3 dvieļus

- Saaukstēšanas vai gripas gadījumā seansa ilgumu var palielināt.,/p>

- Laika gaitā seansa ilgumu par paildzināt līdz 45 minūtēm

- Pievērsiet uzmanību tam, ka, ja organismā ir daudz toksīnu, šlakvielu un smago metālu, tad var būt problēmas ar sviedrēšanu līdz laikam, kad tas tiks izvadīts no organisma.

- Lai labi varētu izsildīt, novietojiet tos uz lāviņas.

- Uzreiz pēc seansa mēģiniet kādu laiku mierīgi atpūsties neveicot nekādas ātrās kustības.

 

Copyright 2016 | by ERA LOGI 

Designed by http://gercev.eu