MIND & BODY

Vidējas intensitātes nodarbība bez sarežģītas horeogrāfijas, kas ietver sevī gan aerobo slodzi, gan efektīvākos fitnesa vingrojumus, gan funkcionālā treniņa elementus! Īpaši draudzīga sievietes fiziskajam ķermenim, tā kā attīsta gan lokanību, gan uzlabo muskuļu tonusu, gan koriģē svaru un labvēlīgi iedarbojas uz hormonālo un reproduktīvo sistēmu! Nodarbības saturs tiek pieskaņots mēness fāzēm! Izmantojam gan hantelītes, gan bumbas, lielas un mazas, gan step soliņus, bet pārsvarā savu ķermeni.

PI-YO un YOGA LATE

Nodarbība ietver sevī pilates, jogas elementus, kas plūstoši nomaina viens otru, nostiprina muskuļus, saites, locītavas, iemāca līdzsvaru un lokanību, plastiku un grāciju, ļauj iepazīt un sadraudzēties ar savu ķermeni, iemāca pareizi elpot un sajust sevi! Atbrīvoties un noņemt sasprindzinājumu, kas bieži vien ir liekā svara, sāpju un problēmu pamatā! Kā arī labvēlīgi ietekmē hormonālos procesus sievietes organismā. Īsts sievišķības kokteilis! Ķermenim – garam - dvēselei!

CORE (abdominal)

Treniņš tiek akcentēts uz ķermeņa vidusdaļas stiprināšanu, kura laikā korsete tiek trenēta 360 grādos, sākot no vēdera lielākajiem muskuļiem līdz vismazākajiem. Treniņš var būt lielisks papildinājums Jūsu patstāvīgajām nodarbībām trenažieru zālē, kā arī var kalpot kā nobeiguma daļa Body Bike treniņam. 

SHAPE & BURN

Spēka nodarbība muskulatūras nostiprināšanai un formas veidošanai. Nodarbībā izmanto papildus inventāru. Iesildīšanās notiek bez horeogrāfijas un sastāv no vienkāršiem un pieejamiem vingrinājumiem. Galvenā treniņa daļa veltīta atsevišķu muskuļu grupu attīstīšanai. Treniņš paredzēts cilvēkiem ar iepriekšēju pieredzi, kā arī vīriešiem, kuri vēlas nomainīt trenažieru zāli pret grupu spēka nodarbībām.

BODY SCULPTURE

Treniņš paredzēts visām muskuļu grupām, neizmantojot papildus inventāru (tikai savs svars). Vienkārša kustību kombinācija mijas ar lielu atkārtojuma skaitu, kas dod maksimālu efektu skaista ķermeņa veidošanai! Nodarbība paredzēta visiem sagatavotības līmeņiem.

POWER PUMP

Ātrākais un efektīvākais veids slaida auguma iegūšanai. Treniņš akcentēts uz visa ķermeņa stiprināšanu, tonizēšanu, spēka – izturības paaugstināšanu. Izmanto speciālu inventāru, kas sastāv no stieņa un ripu komplekta. Liels atkārtojumu skaits liks taukiem degt un reljefam spiesties cauri. Piemērots gan sievietēm, gan vīriešiem. Treniņā nav aerobikas soļu un intensīvas lēkāšanas, viss tiek izpildīts ar svara stieni, kura svaru katrs regulē pēc savas

YOGA&STRETCH

Nodarbībā tiek pielietoti vairāki klasiskās jogas elementi, fizioterapijas funkcionālie vingrinājumi, elpošanas tehnikas un mentālās relaksācijas metodikas. Nodarbība paredzēta jebkādam sagatavotības līmenim. Pozitīvi ietekmē koncentrēšanās spējas, emocionālo noskaņojumu, palīdz cīnīties ar stresu, psiholoģiskā un hroniskā noguruma sindromu, kā arī uzlabo kopumā cilvēka stāju un motoriku. Palīdz atbrīvot saspringtos muskuļus, attīsta lokanību un palielina locītavu kustību amplitūdu. 

STRONG & FIT

Augstas intensitātes intervāla treniņš ar stingri noteiktu horeogrāfiju. Tā mainās ik pēc 3 mēnešiem, ļaujot Jums sekot savam progresam un rezultātiem. Treniņš sastāv no 11 dziesmām, kuru laikā spēks mijās ar kardio, zemas un augstas intensitātes vingrinājumi, un viss notiek motivējošas mūzikas pavadījumā.

AEROBICA

Nodarbība ar speciāli izstrādātu horeogrāfiju, dinamisks sirds – asinsvadu treniņš. Nodarbības noslēgumā vēdera korsetes stiprināšanas vingrinājumi un stiepšanās. Motivējoša un ritmiska mūzika neļaus Jums apstāties, treniņš aizvietos traku ballīti! 

PILATES

Treniņa metode, ko izveidojis Jozefs Pilates, ir domāta, lai attīstītu un nostiprinātu visa ķermeņa muskuļus. Lielākā daļa vingrinājumu notiek horizontālā stāvoklī. Kā spēka centrs tiek nodarbināti vēdera, muguras un sēžas muskuļi. Pilates nodarbības ir rekomendējamas tiem, kuriem ir problēmas ar mugurkaulu. Regulāri nodarbojoties, pilnīgi izmainās cilvēka ķermeņa izjūtas ikdienā, izlabojas stājas defekti, mainās cilvēka gaita un ķermenis atgūst pareizu līdzsvara izjūtu, uzlabojas sirds – asinsvadu un elpošanas sistēma, kā arī normalizējas veģetatīvā nervu sistēma.

STEP

Vidējas intensitātes aerobikas nodarbība, izmantojot Step – platformu. Klasiskās aerobikas kustības izpilda uz speciālas Step – platformas. Nodarbības beigās vingrinājumi vēdera muskulatūras nostiprināšanai un stiepšanās.

ZUMBA

Dejas fitness, kas soli pa solim pārvērš nodarbību aizraujošā ballītē. Latino ritmi, enerģija ir līdzeklis pret stresu un nogurumu. Nodarbība paredzēta ikvienam, te nepastāv vecuma ierobežojumi un fiziskā līmeņa rādītāji. Jūs ātri apgūsiet soļus no dažādiem dejas stiliem, kas apvienojas mūsdienīgā mūzikas pavadījumā. Treniņa laikā darbojas visas muskuļu grupas, galvenais, trenējas Jūsu sirds. 

TABATA

Zinatniski un eksperimentāli pamatots augstas intensitātes intervāla treniņš. Treniņa pamats sastāv no 4 minūšu cikla, ietverot 8 intervālus – 20 sekundes intensīva daļa un 10 sekundes pauze. Tabata ir viens no vis efektīvākiem intervāla treniņiem, kas ir atzīts visā pasaulē.

MMA (Mixed Martial Arts)

Jauktā cīņas māksla  ir viens no cīņu bez noteikumiem paveidiem, pilna kontakta sporta veids. Šajā sporta veidā apvienoti daudzi cīņu stili: bokss, džudo, karatē, džiu - džitsu, cīņa utt. Noteikumi atļauj sišanu, kā arī saķeršanos, gan stāvot kājās, gan guļot uz zemes.

ŪDENS AEROBIKA

Dinamiskas un efektīgas nodarbības svara proporcionālai zaudēšanai, muskuļu tonusam, ādas tvirtumam, veselībai un lieliskam garastāvoklim. Jebkurā vecumā un fiziskajā kondīcijā. Treniņa laikā tiek izmantoti ūdens inventāri – hantelītes, nūjas, baseina pleznas, bumbas.

SLOWLY & STRONG

Nodarbibas  attīsta spēku un elastīgumu, stabilizē un nostiprina muskuļus, uzlabo ķermeņa balansu. Treniņā notiek lēna tempa, ko atļauj kontrolēt kustibas.  Vingrojumi ir funkcionāli priekš cilvēkiem, kuriem pat nav iepriekšējas sporta sagatavibas.

NIKE - NTC (Nike Training Club)

Šī ir pasaulē plaši pazīstama nodarbība, kas veidota uz profesionālu sportistu treniņu bāzes. NTC ir izstrādājuši profesionāli Nike treneri, lai maksimāli Tevi motivētu un fokusētu vislabākā rezultāta sasniegšanai. NTC nodarbība pievēršas piecām svarīgākajām sporta un fitnesa sastāvdaļām- spēkam, kardio izturībai, ķermeņa centra nostiprināšanai, līdzsvaram un lokanībai. Vingrojumi ir funkcionāli gan profesionāliem sportistiem, gan tiem, kuri vēlas nostiprināt muskulatūru

PLYO SHRED

Tiek pielietota pliometrikas metode, treniņa laikā fokusējamies uz eksplozīvām kustībām, tiek nodarbināts viss ķermenis, kustības apvieno spēku, ātrumu, veiklību un izturību. Treniņa laikā tiek turēts pastāvīgi augsts temps.  Treniņā netiek izmantoti papildrīki, tiek strādāts tikai ar savu svaru.

AB ATTACK

Fokusējas uz ķermeņa centra un kodola nostiprināšanu. Tiek nostiprināti vēdēra un muguras lejas daļas muskuļi no visām pusēm, tiek trenēts gan vēdera muskulatūras spēks, gan formas. Treniņā laikā tiek izmantoti arī papildus svari.

Copyright 2016 | by ERA LOGI 

Designed by http://gercev.eu